Telekolik
Ana Sayfa » , , , » Feride & Mahir Seni Uzaktan Sevmek Aşkların En Güzeli

Feride & Mahir Seni Uzaktan Sevmek Aşkların En Güzeli

telekolik, canlı tv izleme siteniz. 4 Şubat 2013 Pazartesi | 17:13

Karadayı 16. bölüm, seni uzaktan sevmek sözleri
sensiz saadet neymiş
tatmadım bilemem ki
alnımın yazısıydın
ne yapsam silemem ki
sensiz saadet neymiş
tatmadım bilemem ki
alnımın yazısıydın
ne yapsam silemem ki
seni uzaktan sevmek
aşkların en güzeli
alıştım hasretine
gel desen gelemem ki
seni uzaktan sevmek
aşkların en güzeli
alıştım hasretine
gel desen gelemem ki
sensiz saadet neymiş
tatmadım bilemem ki
alnımın yazısıydın
ne yapsam silemem ki
seni uzaktan sevmek
aşkların en güzeli
alıştım hasretine
gel desen gelemem ki
seni uzaktan sevmek
aşkların en güzeli
alıştım hasretine
gel desen, gel desen gelemem ki


0 yorum:

Yorum Gönder

Yasalara, toplum ve ahlak kurallarına aykırı yorumlar yapmayınız. Aksi taktirde istenildiğine bu yorumları yapanların ip adresleri yetkili mercilere verilecektir.
Telekolik, canlı tv izle, star izle, atv izle, kanal d izle, fox izle, samanyolu tv izle, ulusal kanal izle,