Telekolik

Neden Canlı Tv İzlemeliyim?

telekolik, canlı tv izleme siteniz. 3 Haziran 2013 Pazartesi | 02:01

Sevgili arkadaşlar. Bir sürü .com ve .net uzantılı sitem ve onlarca bloğum var. Fakat beni canlı tv izleme sitesi olan telekolik kadar uğraştıran bir site olmadı. İlk başlarda "canlı tv izle" aramasında ilk sayfalara çıkmıştım. Bunu wiki kasarak, anında 3000 backlink oluşturarak vb yöntemlerle yaptım. Tabi diğer sitelerime de linkler verdim. Sitemin hiti iyiydi, düşünün yeni açılmış bir site "canlı tv izle" aramasında ilk sayfada hatta 4 yada 5. sırada. Hikayenin bu kısımdan sonrası hiç de iç açıcı değil. 23 Mayıs 2013 Tarihinde her zamanki gibi sabah canlı tv izle yazıp siteme girmek istedim. Bir de ne göreyim, 1. sayfada yok, 2. sayfada yok, 3. sayfada yok.....Kafayı yiyecem nerde bu site? Siteyi bulamadım çünkü 9. sayfaya gerilemişim. Ulan bu neden olur ben ne yaptım derken ara tara ve malum hayvan penguene ulaştım. Bir çok forumda "google da dalgalanma mı var", "google kafayı yedi", "google mat cuts", "google ne yapmaya çalışıyor", "googledan algoritma değişikliği" gibi başlıklar altında sitelerin yerle bir olduğunu, spamla mücadele edeyim derken spam sitelerin nasıl üst sıralara çıktığını tartıştıklarını gördüm. Mesele sadece "canlı tv izle" kelimesinde olsa gam yemem, site komple düşmüştü, en az 500k olan hitim 50-60k ya kadar geriledi. "Samanyolu tv izle" aramasında da aynı şekilde aşırı düşüş yaşadım. 

Ben seocu değilim fakat seo konusunda kulaktan dolma bilgilerim ve güzel backlinklerim vardı. Sağlam birkaç sitem var onlardan diğer sitelerime link vererek besliyordum ve onların da yükselmesini sağlıyordum. Fakat bu siteye ne yaptıysam olmadı. Ha, benim hatalarım yok mu elbette var, 15 liralık seo paketlerinden aldım adam dünyanın backlinkini kasmış, saçma sapan wikilere spam yorum atmıştı. Bunu yapmam zaten siteyi bitirdi. Fakat bir taraftan da şöyle düşünüyordum: "kardeşim backlink almak suç mu?adam erinmemiş bunu yapmış, sana noluyo?". Birçok seocunun en çok kızdığı nokta şuydu: yılların siteleri altı sıralara itilmiş, 2 günlük blogspotlar tepeye çıkmıştı. Güya google şunu istiyor, orjinal, faydalı makaleler, tamam da kardeşim o blogspotların hepsi kopya, neresi makale, neresi faydalı? Hani sen 300 kelime olunca seviyordun? Mesela penguen 2.0 yazıyorum eskort siteleri çıktı karşıma ve sayfa silinmiş ortada yok. Bu mu algoritma, bu mu penguen? Eğer sizin algoritma anlayışınız buysa yuh diyorum.

Beni bu saçma makaeyi yazmaya iten 3 neden:
1-Penguenden nefret ettim.
2- Deneme:Siz bu makaleyi okuyorsanız ya da "canlı tv izle" aramasına faydası olursa bu pengueni öptüğüm anlamına gelir.
3-Rahmi Vidinlioğlu isminde bir arkadaş o kadar güzel bir video hazırlamış ki anlatamam, gülmekten gözlerimden yaş geldi. Kendisini tanımam fakat seo hakkında ondan bir çok bilgi öğrendim. Teşekkür ederim. O da okursa bu yazıyı yorum yaparse sevinirim. Hele "sistem çökümüş, sistem çökümüş" diyor ya kotum resmen. Ha birde şey var "nereye çıkarıyım, arama kutusuna mı çıkarıyım seni, browsera mı çıkarıyım" çok orjinal ya. (youtube ye google da dalgalanma mı var yazın.)

Yalakalık olsun diye google a bir de link verirsem tam olmuş olur. Bu makale tamamen orjinal ve insanlığa faydalı, tamam mı google, oldu mu google? Beni canlı tv izle aramasında yükseltecek misin google? Şunu hala çözmüş değilim, 2 günlük siteler nasıl kafaya oynuyor? Yani yılların siteleri gidiyor yerine dandirik, teması berbat, içeriği berbat iki günlük siteler geliyor. Nasıl iş bu? Google neyin peşindesin? Daha fazla para kazanmanın mı? Yani sen milleti aşağı çekince herkes adwords e mi yönelecekti? Hadi al sana orjinal içerik, al 1 numaraya. Hadi ne duruyorsun? Şu da ayrı bir merak konusu, hadi blogları, yemek tariflerini vb siteleri anladık. Film, tv, video izleme sitelerinde ne makalesi yazacaz? Adam yazmış "avatar izle", ya ben her filmin altına filmin konusunu mu yazacam? Hadi yazanlar üst sıraya çıksın emektir, yazmayanlar nasıl 1 numarada oluyo? neye göre kime göre? 

Bu makaleyi 600 kelimeye çıkarmak için var gücümle çabalıyorum, şu sıralar 590 kelimeye dayandı, merak ediyorum, bu saçma yazıdan hangi kelime ya da kelimeler indekslenecek ve siteme faydası olacak. Sonuçları ilerleyen zamanlarda paylaşırım ki seoculara altın değerinde bir çalışma olsun. Benim kendi adıma çıkardığım dersler var:
1-Tasarım; gerçekten sitenize giren aradığını bulsun.
2-Kopyalamayın, kendiniz kendi cümlelerinizle yazın.
3-Hit getiren siteleri kullanmayın.
4-arka arkaya aynı hedef kelimede linklenmiş backlink,yorum basmayın. Yani aşırı link ve kelime kullanmayın.
5-Sitenizi çok hılzı bir şeklide değil, günde 3-4 konu ekleyerek büyütün. Ben bir günde site yaptım, google robot sandı konu eklerken kelime doğrulaması çıktı o kadar hızlı yapmışım.
6- Backlinkleriniz az olsun ama kaliteli olsun
7- Sosyal medya ve imlemeler çok önemli artık.

Konyu okursanız google a girmiş demektir :) Yorum yaparsanız sevinirim, paylaşırsanız daha da çok sevinirim, küfür ederseniz iade ederim. Size de böyle saçma yazılar yazmamı isterseniz http://blogunupaylas.blogspot.com diye bir blog hazırlığındayım.
Esen kalın, google a ne kadar sitem etsem de az, ama en çok parayı da google veriyor. Bu makale bile google için. Yandex te keşke adsense benzeri bir olay yapsa...

0 yorum:

Yorum Gönder

Yasalara, toplum ve ahlak kurallarına aykırı yorumlar yapmayınız. Aksi taktirde istenildiğine bu yorumları yapanların ip adresleri yetkili mercilere verilecektir.
Telekolik, canlı tv izle, star izle, atv izle, kanal d izle, fox izle, samanyolu tv izle, ulusal kanal izle,